Koraci prilikom podnošenja prigovora / reklamacije:
1. Postupak Prigovora / reklamacije započinje prijavom problema.
2. Sledeći korak jeste pozivanje službe Korisničke podrške na broj +382 69 368 888, kako bi najavili Vašu reklamaciju. (Mi ćemo obavijestiti kurirsku službu da preuzmu Vašu pošiljku.)
3. Zatim popunite Reklamacioni list koji možete preuzeti na našem sajtu. Popunjen obrazac spakujte zajedno sa artiklom koji vraćate i fiskalnim računom. Ukoliko na fiskalnom računu imate više artikala, a ne vraćate sve artikle, original računa zadržavate za sebe, dok kopiju istog prilažete uz pomenuti obrazac.
4. Artikal koji vraćate neophodno je vratiti isključivo putem kurirske službe koju angažuje prodavac, koja ce preuzeti Vaš paket nakon našeg obavještenja. Robu uredno i sa svim etiketama/deklaracijama spakovati i pošiljku adresirati na:
Adresu maloprodajnog objekta iz koga je proizvod stigao.
Naziv maloprodajnog objekta i adresu možete vidjeti na fiskalnom isječku koji prati vaš paket.
Kada pošiljka bude dostavljena, kupac dobije mejl kojim će biti obaviješten o prijemu pošiljke.
Rješenje o ishodu prigovora/reklamacije kupac dobija u roku od 8 dana od dana prijema pošiljke od strane prodavca.
Pomenutu kurirsku službu možete pozvati preko prodavca na sledeće brojeve telefona 068 368 888 ; 069 368 888, radnim danima od 08:00 do 16:00h, subotom 9-15 h, kako bi se
informisali o statusu Vašeg povrata.
AUTO GUME GREENELL doo,
PIB: 03014754; Matični broj: 30/31-13924-3
Ul. SKOJ- a 57. (Bivši Elastik)
81000 Podgorica
+382 68 368 888
+382 69 368 888
info@topgume.me
Radno Vrijeme
Pon – Sub, 09:00 – 15:00
PRATITE NAS
Instagram
Facebook
Twitter